Jak získáváme zákaznické recenze?
Jak jistě víte, po nákupu našich produktů můžete svou spokojenost s novým svítidlem také ohodnotit. Pokud tuto možnost využijete, budeme samozřejmě rádi. Vaše spokojenost je pro nás opravdu důležitá, stejně jako vaše názory a další podněty. Ohledně těchto hodnocení ale panuje řada pochybností a nejistot. Pojďme si tedy objasnit, od koho hodnocení našich produktů bereme a jak to zkrátka celé funguje.Kde tedy hodnocení získáváme?
Pokud si na našem e-shopu dekolamp.cz objednáte jakékoli zboží, po 10 dnech od expedice zásilky vám pošleme e-mail, kde se dozvíte, jak můžete spokojenost s našimi produkty ohodnotit. Zdůrazňujeme, že veškerá hodnocení, která na našem webu najdete, pochází výhradně od našich reálných zákazníků a jsou naprosto autentická. Hodnocení navíc neupravujeme ani jinak neměníme.Jak a kde ještě můžete náš e-shop ohodnotit?
Kromě výše zmíněného způsobu jsou tu ještě další možnosti. Další takovou populární variantou je srovnávací portál Heureka.cz, kde můžete svůj názor rovněž vyjádřit. Na Heurece jsme navíc díky vaší spokojenosti získali dokonce certifikát Ověřeno zákazníky, za což vám upřímně děkujeme.Stejně tak můžete k hodnocení využít i náš profil na sociální síti Facebook či Instagram, kde si váš názor zrovna tak rádi přečteme.
Vašich hodnocení si opravdu vážíme a doufáme, že v nich budete pokračovat i nadále. Je to právě vaše zpětná vazba, díky které se můžeme neustále posouvat tím správným směrem a vychytávat všechny nedostatky, abyste se u nás vždy cítili co možná nejlépe.
Pokud vás napadá jakýkoli dotaz, který by se týkal třeba vašich objednávek, nabízených produktů či jakýchkoli provozních záležitostí, neváhejte se na nás obrátit buďto na e-mailu info@dekolamp.cz, anebo se k nám přijďte podívat rovnou osobně. Náš nový showroom v Brně na Křenové už se na vás těší.