Nejčastějsí dotazy k inteligentnímu systému osvětlení WiZ
Hledáte podporu týkající se vašich produktů nebo aplikace WiZ? Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy.
PÁROVÁNÍ
2. Mohu používat WiZ světla bez Wi-Fi routeru? (Wi-Fi direct)
Ne, světla WiZ se připojují přímo k vašemu routeru, aby se následně spojila ke cloudu.
4. Jak zjistím, že jsem připojený přes 2.4GHz?
Zadejte své heslo do aplikace. Přepněte světla do režimu párování, poté se vzdalte od routeru a věnujte pozornost „pruhům“ signálu Wi-Fi na svém telefonu. Postupně klesnou,pak náhle zase vzrostou. To signalizuje, že jste přepnuli na 2,4 GHz, protože 5 GHz bylo příliš slabé. Nyní klepnutím na „Start“ v aplikaci zahájíte párování.
5. Využívám meshovou síť, jak mám postupovat?
Chcete-li používat režimy 1-3, možná budete muset odpojit jednu nebo dvě jednotky mesh sítě, abyste se ujistili, že můžete přepnout na 2,4 GHz, zatímco odejdete od zbývajících jednotek. Jinak použijte režim 4.
6. Automatická aktualizace firmwaru neproběhla, co mám dělat?
Počkejte 10 minut, poté světlo vypněte a znovu zapněte. Pokud nedojde ke změně, proveďte párování znovu.
7. Mohu připojit svá světla k univerzitní Wi-Fi / firemní síti?
Pravděpodobně ne. Většina společností používá podnikové zabezpečení WPA, které WiZ nepodporuje. Použijte prosím zabezpečení sítě WPA2-Personal.
SPOLUPRÁCE SE SYSTÉMY OSTATNÍCH VÝROBCŮ
9. Kde najdu kód pro integraci s Google / Alexa?
Kód pro integraci naleznete v aplikaci WiZ. Zkontrolujte nabídku integrací v aplikaci a vyberte integraci, kterou chcete povolit.
10. Jak mohu propojit WiZ s Apple HomeKit?
Světla WiZ nejsou kompatibilní s HomeKit, ale můžete použít zkratky Siri k vyvolání scén nebo zapnutí/ vypnutí všech světel WiZ. HomeKit je systém umožňující uživatelům ovládat chytrou domácnost pomocí zařízení Apple. Zkratky Siri poskytují jednoduchý způsob, jak spouštět „akce“ (zapnout scénu v případě WiZ) klepnutím na váš iPhone nebo dotazem Siri.
11. Je možné připojit připojit zařízení WiZ k aplikaci Tuya?
Ne, mohou spolupracovat v aplikacích třetích stran, jako je Google Home nebo Alexa.
12. Bluetooth ve WiZ vs. Bluetooth v Philips HUE – jaké jsou rozdíly?
WiZ používá Bluetooth pouze pro plynulejší párování, ale ne jako základní systémovou vrstvu. V dalších letech plánujeme využít Bluetooth k umožnění lokálního ovládání světel. Philips Hue využívá Bluetooth k ovládání až 10 světel v jedné místnosti. Chcete-li získat plný přístup ke všem funkcím systému Hue, budete muset přidat Hue Bridge.
14. Můžete sdílet knihovnu příkazů hlasových asistentů?
Knihovnu příkazů hlasových asistentů nelze sdílet. Vše se odvíjí od poskytovatele systému.
DALŠÍ BODY
15. Podporuje WiZ osvětlení Zigbee / Bluetooth Mesh…?
WiZ osvětlení nepodporuje Zigbee / Bluetooth Mesh. WiZ funguje pouze na 2.4 GHz Wi-Fi síti.
16. Jak funguje vzdálené ovládání?
Pokud jsou světla připojena ke cloudu (přes Wi-Fi router), každý uživatel s rolí „vlastníka“ je může ovládat odkudkoli (za předpokladu, že jeho telefon má přístup k internetu), prostřednictvím cloudu.
17. Nemohu ovládat světlo, když jsem mimo domov.
Zkontrolujte, zda máte přístupová práva vlastníka nebo hosta. Pokud jste vlastníkem, ujistěte se, že je světlo zapnuté a internet funguje dobře.
21. Chci vyměnit telefon. Musím vše nastavit znovu?
Ne. Na svém aktuálním telefonu přejděte do nastavení aplikace WiZ a přihlaste se pomocí jedné z možností. Při spouštění WiZ na vašem novém telefonu se stačí přihlásit stejnou možností. Poznámka: Přihlášení vám pomůže zabránit ztrátě nastavení WiZ Home v případě ztráty telefonu.
22. Mohu být přihlášen s více než jednou možností?
Samozřejmě. S tím není žádný problém. Přihlášení do aplikace WiZ lze uskutečnit několika způsoby.
25. Je normální, že zhasínání trvá tak dlouho?
Zkontrolujte nastavení zatmívání/zatmívání v nastavení místnosti. Můžete to upravit.
26. Mohu světla WiZ použít se stmívačem?
Stmívače nejsou podporovány u všech produktů chytrého osvětlení, protože nemusí poskytovat stabilní napájení čipu. Pokud potřebujete připojit svá WiZ světla na stmívač, vždy jej udržujte na maximální úrovni stmívání, abyste zajistili stabilní napájení a ke stmívání používejte WiZ příslušenství, případně aplikaci.
27. Nemohu ovládat svá světla, když je vypnu (přes nástěnný vypínač nebo přes vypínač stolní lampy).
Naplánované události je nezapnou. Světla musí zůstat zapnutá, aby byla dostupná v aplikaci a fungovaly naplánované události. Aplikace zapíná a vypíná světla. Nástěnný vypínač zůstává v poloze „ZAPNUTO“.
28. Lze produkty WiZ používat venku?
Na to neexistuje standardní odpověď. Závisí na hardwarových specifikacích produktu a také záleží na vašem routeru a kde je umístěn.
29. Jaká je maximální vzdálenost, na kterou mohou světla WiZ přijímat signál a na které mohou fungovat? Mohou fungovat přes stěny / kov atd.?
Stejné jako výše. Pár stěn nebo příček nejsou problém. Pevné kovové kryty mohou přerušit spojení se zařízením.